۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

ساری به مهر خبر داد:

رقابت بیس بالیست‌های قمی با رقبای اصفهانی، بوشهری و تهرانی برای قهرمانی

رقابت بیس بالیست‌های قمی با رقبای اصفهانی، بوشهری و تهرانی برای قهرمانی

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم از رقابت بیس بالیست های قمی با رقبای مطرح خود برای فتح جام قهرمانی لیگ بیس بال کشور خبر داد.

علیرضا ساری در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی انجمن بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان، مرحله نهایی رقابت های لیگ بیس بال باشگاه های کشور از یکشنبه آینده برگزار می شود.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری رقابت های مرحله نهایی، عنوان داشت: تیم های حاضر در این مرحله از مسابقات لیگ بیس بال باشگاه های کشور از دوازدهم آبان ماه به مدت چهار روز رقابت های خود را برای تعیین تیم های اول تا چهارم لیگ امسال به میزبانی انجمن بیس بال و سافت بال هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان برگزار می کنند.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم اضافه کرد: به میزبانی اصفهان مرحله نهایی لیگ بیسبال کشور در حالی از هفته آینده برگزار می شود که بیس بالیست های قمی این روزها با جدیت و عزم راسخ تمرینات خود را برای موفقیت در این پیکارها انجام می دهند.

وی با اشاره به تیم های حاضر در مرحله نهایی لیگ بیس بال باشگاه های کشور بیان داشت: این رقابت ها از 12 تا 15 آبان ماه به میزبانی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی اصفهان و با حضور چهار تیم نادری بوشهر، پاور پایپ اصفهان، نماینده استان قم و آذرخش تهران برگزار خواهد شد.

ساری در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری رقابت های فصل جاری لیگ بیس بال باشگاه های کشور عنوان کرد: این دوره از رقابت های  لیگ امسال با حضور هشت تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد و در هر گروه پس از دو سری رقابت های رفت و برگشت دو تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم خاطرنشان کرد: پس از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، اکنون چهار تیم صعود کرده به مرحله نهایی در یک سری رقابت متمرکز و دوره ای پس از جدال با یکدیگر تیم های اول تا چهارم کشور را مشخص خواهند کرد.

وی عنوان داشت: در پایان دیدارهای مرحله گروهی مساباقت امسال از گروه شمال در پایان دیدارهای رفت و برگشت به میزبانی استان های خراسان رضوی و سمنان، در نهایت دو تیم هیئت انجمن های ورزشی استان قم و آذرخش تهران به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نهایی لیگ صعود کردند.

ساری همچنین به تیم های صعود کننده از گروه دوم اشاره کرد و اظهار داشت: از گروه جنوب نیز در مجموع بازی های رفت و برگشت، سرانجام تیم های بیس بال نادری بوشهر و پاورپایپ اصفهان موفق به حضور در جمع چهار تیم مرحله نهایی لیگ بیس بال کشور شدند.
 

 

کد خبر 2166264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha